Szyby samochodowe i ich montaż
Wszystkie szyby czołowe, dachowe, boczne, tylne stanowią integralną część konstrukcujną karoseri. Dlatego Tak ważne jest stosowanie sprawdzonych, Markowych Szyb stosowanych na liniach montażowych aut, na których bazujemy min. Pilkington, Saint-Gobain Sekurit, Guardian, Splintex ... i powierzenie tej czynnosci warsztatom specjalizującym się w tej dziedzinie. Rozróżniamy kilka sposobów montażu szyb min. wklejanych w karoserię, montaż na uszczelkę, przykręcanych itd. Najczęściej spotykany i zarazem najbardziej precyzyjny jak i czasochłonny jest montaż na klej. Ważne jest aby klej, na który wklejane są szyby do samochodów był sprawdzony i stosowany był według zaleceń jego producenta. Wyróżniamy dwa rodzje klejów: kleje bezpodkładowe jak i takie które go wymagają. Zaletą bezpodkładowych jest krótszy czas montażu. Wadą natomiast, to iż większosć warsztatów stosuje je by zaoszczędzić czas i pieniądze, co przekłada się później na wszelkiego rodzaju niespodzianki: odklejanie się szyb, przecieki związane z korodowaniem elementów, które zostały zarysowane/naruszone przy demontażu szyby i nie zabezpieczone podkładem (który w takich przypadkach powinien być zastosowany) przy montażu nowej szyby. Po latach doswiadczeń i przemyśleń pracujemy tylko na sprawdzonych klejach do których zawsze stosujemy podkład zwany "Primer" który poprawia połączenie kleju z elementami sklejanymi, a przy okazji również zabezpiecza dodatkowo karoserię przed utlenianiem/korodowaniem. Naszym zdaniem taki sposób montażu jest skuteczną metodą by klient nie musiał do nas wracać po latach z pretensjami. Każda usługa wymiany szyby, w każdym punkcie montażowym "EL-LACK AUTO SZYBY" posiada gwarancję użycia najwyższej jakości zastosowanych materiałów do montażu szyby, co przekłada się na wieczystą gwarancję na usługę obejmującą: przecieki, odklejanie się szyby, świszczenie, przedmuchy itp.

                

                

Naprawa odprysków na szybach czołowych
Naprawiamy odpryski spowodowane głównie uderzeniem kamienia na szybach czołowych. Pęknięcie nadające się do próby podjęcia naprawy nie może zaczynać się od krawędzi szyby, najlepiej aby znajdowało się min 10cm od jej krawędzi, średnica całego pęknięcia nie może być większa niż 25mm, czyli powinna być możliwość zasłonięcia uszkodzenia monetą 5zł. Jeżeli te podstawowe warunki zostaną spełnione, jest 90% szans, że wasz przypadek da się naprawić. Dokładną informację uzyskają Państwo po oględzinach uszkodzenia. Do naprawy szyb stosujemy najwyższej jakości żywice penetrujęce.